Jak poderwać chłopaka?

06:31

 Pisząc ten post, bynajmniej nie będę opowiadać o swoich podbojach miłosnych. Po prostu wiem jak często dzisiejsze nastolatki wpisują to zagadnienie w przeglądarkę google. Piszę dziś jako nastolatka do nastolatek i temat może okazać się dość dziwny, lecz pomiędzy tymi wszystkimi pseudo artykułami kilka moich porad może okazać się komuś pomocne. Proszę się nie śmiać! Diana zamienia się w dziś w lekarkę złamanych serc i choć sama kiedyś miałam spory problem z rozmową z osobnikami płci przeciwnej to już dziś wiem że najważniejsze w tym wszystkim jest to aby...

Być sobą! 
 Łatwo mówić, wiem. Jego uśmiech, oczy czy coś innego powala tak mocno, że nie potrafisz wymówić słowa. Znasz to? Ale popatrz na to tak. Jak chcesz przekonać kogoś do siebie, jeśli sama nie jesteś do siebie przekonana? Jesteś piękna, masz wspaniały charakter, a twoje zainteresowania na pewno mu się spodobają. Musisz w to sama tylko uwierzyć, ale jeśli mu się nie spodobają? To po co zawracać sobie głowę kimś, kto cie nie akceptuje? 

Pewność siebie!
 I znów sprowadza się to tu do tego że on cię onieśmiela? Ale popatrz: gdy jesteś w sklepie i widzisz jakiś produkt to ten ładnie opakowany, mówiący "kup mnie", leżący na wprost twojego wzroku jest bardziej zachęcający, niż ten szary, brzydko zapakowany leżący na dole. Co nie? A nie da sie być sobą jeśli nie jest się pewnym siebie.

Zadbaj o siebie!
 Wyobraź sobie, że nic nie dodaje ta dużej pewności siebie jak to, że wiesz, że wyglądasz świetnie. Ładnie zrobione paznokcie, zadbane włosy, makijaż i modne ubrania. Niby na wygląd sie nie patrzy, ale ta zewnętrzna oprawa pozwoli ci spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie "jesteś cudowna, dasz radę". Wyglądając dobrze od razy unosisz głowę wyżej i wypinasz pierś.

 Na zakończenie chciałabym prosić abyście brali ten post przez pół, ponieważ nie zależy mi tu na tym aby znaleźć wam przyszłych mężów, ale aby pokazać wam co moim zdaniem jest ważne jeśli chcemy czuć się ze sobą dobrze. Te pozornie znane wszystkim rady przydadzą się wam przy każdym kontakcie z innymi ludźmi. Nie ważne czy randka, rozmowa kwalifikacyjna, czy nawet załatwienie jakiejś sprawy w który musimy poznać jakąś nową osobę i tak wam sie to przyda.

Mam nadzieje że podobają wam sie moje rady a teraz zapraszam na sesję moim marzeń!

kurtka-Stradivarius / Bielizna-H&M / Koszulka-Nike / Spodnie-Cubus / Buty-Converse

A po pół roku przerwy wróciłam również na yt! :)



You Might Also Like

27 komentarze

  1. dobrze napisane ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewność siebie to podstawa nawiązywania jakichkolwiek kontaktów, nie tylko przy poderwaniu chłopaka:)
    Sztos foty:)

    Mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim minusem jest to, że nie jestem pewna siebie ;c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Diana świetne zdjecia, post też super, szkoda, że nie wszystkim przychodzi to tak łatwo ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę wiedzieć gdzie robiłaś zdjęcia? obstawiam ze Rzeszów, ale jakie to miejsce? post jak zwykle - świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjezdne wesołe miasteczko przy ulicy hetmanskiej

      Usuń
  6. Bycie sobą to także moje nr 1. Udając kogoś kim nie jesteśmy prędzej czy później stracimy osobę na której nam zależy..
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :)
    zapraszam do mnie domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia, wyglądają naprawdę mega ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł na sesje :)
    a rady w sumie oczywiste, ale często własnie trudno dostrzec to co jest oczywiste/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rady dla dziewczyn chcących oczarować :)
    świetne
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post! Niektórym dziewczyną naprawdę może się przydać.
    Śliczne, klimatyczne zdjęcia ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewność siebie i bycie sobą to podstawa. Świetny post.

    https://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewność siebie i bycie sobą to podstawa. Świetny post.

    https://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozsądne porady, powiem z perspektywy faceta. Zerknąłem spodziewając się czegoś raczej humorystycznego, a tu całkiem ludzkie koncepcje. Być sobą, być śmiałą osobą i masz szansę spotkać dopasowaną do siebie osobę! Jeśli nie materiał na partnera to chociaż znajomego!

    PS: Mężczyźni! Działa również na kobiety. ;)

    http://realitedelalegende.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce na zdjęcia jest boskie :) Najważniejsze to być sobą, jak ma pokochać to za naturalność.

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, który cóż... wydaję się być naprawdę pomocny. Jednak zdjęcia... cud, miód i malinki! Przepiękne!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  17. To ważne, żeby być sobą. Trzeba o siebie dbać, starać się wyglądać dobrze, ale nikogo nie udawać, być naturalną. I przede wszystkim - nie uciekać. :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste i przydatne porady nie tylko do znalezienia chłopaka, ale również do lepszego życia ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już mam męża, więc nie mam zamiaru nikogo podrywać :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post na pewno przyda sie jakims dziewczynom, mi niestety a moze i stety nie bo ja juz mam chloaka i wlasnie wczoraj minal rowny rok :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś :D
    ♥♥
    Dopiero zaczynam, więc zapraszam do komentowania i obserwowania
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatne porady!


    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zapraszam do obs
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :))

    zapraszam do mnie wczoraj dodałam pierwszy post ;* - wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia miazga,jedne z lepszych jakie widziałam,
    co do posta masz rację,być sobą i będąc pewną siebie ma się większe szanse na odebranie dobrze przez "wybranka" lecz nadmierna pewność siebie tez nie jest dobra,
    obserwuje i liczę na odwdzięczenie jeśli mój blog także Ci się spodoba
    KLIK <----Zapraszam na nową sesję <3

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe