Twoja skóra pachnie jak ostatnie dni wakacji

09:36



 Do końca wakacji zostały ostatnie trzy dni. Tak wiem, nie powinnam o tym mówić. Sama nie chce o tym pamiętać. Na chwilę obecną wiele rzeczy w moim życiu się posypało, choć jak pisałam w ostatnim poście otacza mnie wiele wspaniałych osób, które mnie wspierają. Bardzo bym nie chciała, aby ten post był kolejnym depresyjnym na moim blogu, choć pewnie tak się skończy. 
 Czasami gdy ludzie mówią, że ciężka praca popłaca nie do końca mówią prawdę. Nie zawsze popłaca. Czasami ciężka praca to tylko zmarnowany czas, godziny ciężkiej harówki, które nie są nagrodzone, a wręcz przeciwnie. Nie wszyscy ludzie szanują naszą pracę i pozornie nieszkodliwe osoby chcą nam bardzo zaszkodzić. Obecnie jestem w takiej sytuacji. Każdy mój ruch może okazać się tym złym. I pomimo dziesiątek godzin spędzonych nad przygotowaniami nie potrafię przeskoczyć pewnych rzeczy. Dorośli powinni być sprawiedliwi, a już na pewno nauczyciele prawda? Niestety są wyjątki. Sprawiedliwość należy się nam wszystkim, ale niestety nie każdy ją dostaje. Dziś wiem że obrywam z własnej winy. Niebieskie włosy, głośne wyrażanie własnego zdania, czy choćby blog to są rzeczy z których składam się ja, Diana. Zawsze powtarzam, że należy być sobą, choć nie wszyscy to akceptują, a niektórzy wręcz chcą zniszczyć naszą pewność siebie. W takiej sytuacji jestem ja. Ale jak zwykle wierzę, że dam radę. Stanę na przeciw przeszkodzie i pokonam ją. Na tym polega dorosłe życie. I może to głupie, ale całym sercem wierzę że po każdej burzy pojawia się słońce.
 Mam nadzieje, że po tej która własnie przechodzi przez Rzeszów też szybko pokaże się słońce, bo chciałam dziś ubrać sukienkę. Do kogo zadzwonić po pogodę? :)

kurtka-pull&bear / sukienka-pull&bear / buty-adidas superstar /



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Trzymam kciuki żeby wszystko było okej! Świetne zdjęcia ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisane. Wiem coś o niesprawiedliwym traktowaniu, niestety.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest cudowne!! No i uwielbiam Deszcz na betonie ♥

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    ja też mam ostatnio ciężkie dni i wiele w życiu mi się wali ... mam nadzieje, że wszystko Ci się poukłada :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się większość ujęć i zaakcentowanie różowymi butami całej ciemnej stylizacji
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post który mam nadzieję w choć małym stopniu przypomni Wam o wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    Miłego dnia,
    Diana :3

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe